Η καμπάνια σχεδιάστηκε ως εξής: o παρουσιαστής, Βliss σε ένα δελτίο ειδήσεων, ανακοινώνει μια ανεπιβεβαίωτη ιστορία, ότι το προηγούμενο βράδυ ο κόσμος ξέμεινε από καφέ. Στη συνέχεια, βλέπουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο – τους οποίους υποδύεται σαρκαστικά ο Bliss - να αντιδρούν στην είδηση με απελπισία και απόγνωση. Επιστρέφοντας στο στούντιο, η ανακοίνωση αποκαλύπτεται ως ψεύτικη είδηση.
Προς το παρόν αυτό είναι μυθοπλασία..
Σήμερα ο καφές αποτελεί μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά μια μέρα μπορεί να μην είναι πια έτσι. Εδώ και χρόνια, μάλιστα, το Ίδρυμα Lavazza έχει δεσμευτεί για τη βελτίωση της ποιότητας της παραγωγής του καφέ, και την χρήση ορθών γεωργικών πρακτικών, ώστε να μπορέσουν οι παραγωγοί να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις επιπτώσεις των αλλαγών. Ως εκ τούτου, ο Adrian Bliss εγκαινιάζει ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για να μας υπενθυμίσει ότι κάθε μέρα είναι η Ημέρα της Γης.
"Η βιωσιμότητα αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την πορεία της Lavazza. Η ευαισθητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων σχετικά με το σεβασμό του περιβάλλοντος, μέσω πρωτότυπων και δημιουργικών μεθόδων επικοινωνίας, είναι η στρατηγική που μας διακρίνει εδώ και χρόνια. - σχολίασε ο Carlo Colpo, Διευθυντής Επικοινωνίας Μάρκετινγκ και Διευθυντής Brand Home του Ομίλου Lavazza. Tην Παγκόσμια Ημέρα της Γης, εγκαινιάζουμε αυτή την ψηφιακή καμπάνια, όπου υιοθετώντας το ανησυχητικό σενάριο ότι τα αποθέματα καφέ θα εξαντληθούν, προωθούμε το μήνυμα της κοινωνικής ευθύνης και ανταλλαγής καλών πρακτικών, δύο πρωτοβουλίες που η Lavazza ακολουθεί εδώ και πολύ καιρό".