Το GLAMI, μία κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, παρουσιάζει τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις 4,246 Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο, σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες.
Το μεγαλύτερο ποσοστό (46.8%) των συμμετεχόντων επέλεξε να διαθέσει 50-€100€ μηνιαίως σε ηλεκτρονικές αγορές μόδας το 2023.
Συγκεκριμένα, το 65.9% δαπάνησε λιγότερα χρήματα σε ρούχα και παπούτσια σε σχέση με το 2022, αφού η πλειοψηφία (45.5%) θεώρησε πως οι τιμές αυξήθηκαν κατά πολύ.
Οι χαμηλότερες τιμές στο διαδίκτυο ήταν βασικό κίνητρο ώστε το 69.8% των Ελλήνων e-shoppers να εξακολουθήσει να επιλέγει τις διαδικτυακές αγορές από τα φυσικά καταστήματα, μία συμπεριφορά που ισχύει σε ακόμη 8 ευρωπαϊκές χώρες όπου δραστηριοποιείται το GLAMI και συμμετείχαν στην έρευνα – Τσεχία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ιταλία, Κροατία και Σλοβενία.