Το ιαπωνικό μοντέλο ανήκει στην D-SUV κατηγορία και θα διατίθεται με την επιλογή είτε ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) είτε, για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda, ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV).
Και οι δύο εκδόσεις βασίζονται στον ίδιο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,0 λίτρων.
Ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο ελαφρύ, αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων. Η ισχύς αγγίζει τα 184 άλογα και η ροπή του φτάνει τα 335 Nm.
Το σύστημα e:HEV προσφέρει επίσης αυξημένα επίπεδα αποδοτικότητας και μείωση των εκπομπών ρύπων. Οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 είναι 134 γρ/ χλμ. και η κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χλμ. για τα 2WD μοντέλα, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για τις AWD εκδόσεις είναι 151 γρ/χλμ και 6,7 λίτρα/100 χλμ
το plug-in υβριδικό σύστημα είναι βασισμένο στο σύστημα e:HEV της Honda, αλλά διαθέτει μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία 17,7 kWh (1,06 kWh το CR-V e:HEV) και έναν ελαφρύ, υψηλής απόδοσης ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα. Η Honda αναφέρει ότι το CR-V e:PHEV μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 82 χλμ.
Κοστίζει από 54.400 ευρώ .
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr