Οι προοπτικές για το BMW Group στο Άνω Παλατινάτο είναι καλές: Ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Armin Ebner, είναι εξαιρετικά αισιόδοξος για το 2024. «Από τότε που προσθέσαμε μια νυχτερινή βάρδια το φθινόπωρο του περασμένου έτους, η ημερήσια παραγωγή μας έχει ήδη αυξηθεί κατά περίπου 300 οχήματα, και αυτή τη στιγμή είναι στα 1.300.
«Αυτό επιβεβαιώνει την ισχυρή απήχηση που έχουν στους πελάτες τα μοντέλα της compact κατηγορίας που κατασκευάζονται στο Regensburg, η BMW X1 και η BMW X2», υπογραμμίζει ο Ebner. Η δεύτερη γενιά της BMW X2 ξεκίνησε να παράγεται στο Regensburg τον Νοέμβριο. Το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην παγκόσμια αγορά που κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg πραγματοποιήθηκε στις 2 Μαρτίου. Οι κύριες αγορές του θα είναι η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη.
Ο Ebner εκτιμά ότι θα αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός των οχημάτων που θα παραχθούν στο Regensburg το 2024. Για την ακρίβεια, το εργοστάσιο θα είναι σε θέση να κατασκευάζει πολύ περισσότερες από 300.000 μονάδες ετησίως, εφόσον αυτό δικαιολογείται από τη ζήτηση της αγοράς. Η παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, ειδικότερα, αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά: Το 2024, τουλάχιστον μία στις τρεις BMW που θα βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής των εργοστασίων του BMW Group στη Βαυαρία θα είναι ηλεκτρική - και το ίδιο ισχύει και για το Regensburg.
«Με τις BMW iX1 και BMW iX2 θα συνεχίσουμε να εμπνέουμε τους πελάτες σε όλο τον κόσμο προσφέροντας πλήρως ηλεκτρική οδηγική απόλαυση από το Regensburg», σχολιάζει ο Ebner. Η Ευρώπη είναι μια ιδιαίτερα σημαντική αγορά για την αμιγώς ηλεκτρική BMW iX2. Στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας, για παράδειγμα, η BMW iX1 ήταν το ένατο πιο δημοφιλές ηλεκτρικό μοντέλο, με 14.694 νέες ταξινομήσεις το 2023, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών (KBA).
Οι μπαταρίες υψηλής τάσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο Regensburg παράγονται στο Leibnizstraße, μία τοποθεσία που γειτνιάζει με το εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων. «Η μονάδα μας στο Leibnizstraße παρέχει πολύτιμη υποστήριξη για τον μετασχηματισμό. Το γεγονός ότι πέρυσι κατασκευάσαμε εδώ περισσότερες από 100.000 μπαταρίες υψηλής τάσης αποτελεί απόδειξη της επιτυχημένης ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης στο Regensburg», εξηγεί ο Ebner. Για να καλύψει τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών σε όλες τις περιοχές του κόσμου, το Regensburg θα συνεχίσει επίσης να κατασκευάζει οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr