Πρόκειται για μία κίνηση που λειτουργεί ως ψήφος εμπιστοσύνης στη χώρα και την τουριστική της προοπτική. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δημήτρης Μανίκης, που ηγείται της εταιρείας στις περιοχές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Ευρασίας και της Αφρικής, στο πλαίσιο της παρουσίασης του πεντάστερου Ajul Luxury Hotel & Spa Resort της Zeus International, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, το οποίο αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο της Registry Collection της Wyndham στην Ευρώπη, στόχος της αμερικανικής αλυσίδας να ενισχύσει την παρουσία της στην περιοχή.
Η Ελλάδα είναι στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Wyndham, είπε ο εκπρόσωπος της, συμπληρώνοντας ότι το γραφείο της Αθήνας που έχει ήδη πέντε υπαλλήλους και σύντομα θα αποκτήσει πολλούς περισσότερους, θα εξυπηρετεί πάνω πάνω από 120 ξενοδοχεία στην ευρύτερη περιοχή.
Η Ελλάδα
Ήδη, πάντως, η Wundham με το Ajul επεκτείνει τη υφιστάμενη συνεργασία με τη Zeus International του Χάρη Σιγανού, που περιλαμβάνει 12 ξενοδοχειακές μονάδες. Παράλληλα, η αμερικανική αλυσίδα έχει συνεργασία με άλλα έξι ξενοδοχεία στη χώρα μας, ενώ στο πλάνο της, μέχρι το 2025, είναι να φτάσει στην Ελλάδα τα 25 ξενοδοχεία. Να σημειωθεί ότι στη γειτονική μας Τουρκία έχει πάνω από 110 μονάδες.
Στα σχέδια της Wyndham είναι να επεκτείνει την παρουσία της και στα resort ξενοδοχεία ένα εκ των οποίων είναι το Ajul καθώς μέχρι τώρα παγκοσμίως η αμερικάνικη αλυσίδα διέθετε κυρίως ξενοδοχεία πόλης. Επίσης θα επεκταθεί σε όλες τις περιοχές της ελληνικής επικράτειας καθώς όπως είπε ο κ. Μανίκης ο ορεινός τουρισμός έχει μεγαλύτερη προοπτική από ό,τι διαφαίνεται σήμερα.
Οκ. Μανίκης σχολίασε και το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού στην τουριστική βιομηχανία σημειώνοντας ότι μπορεί να ξεπεραστεί μεταξύ άλλων με το να γίνει πιο ελκυστική η τουριστική βιομηχανία για τους νέους που θέλουν να κάνουν μια αποδοτική καριέρα.
Πρόσφατα η Zeus International ανακοίνωσε την επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας με τη Wyndham, η οποία στοχεύει μεταξύ άλλων όπως είπε κατά τη διάρκεια της ίδιας παρουσίασης ο Χάρης Σιγανός, διευθύνων σύμβουλος της Zeus International ακόμη και στην επιθετική εξαγορά ολόκληρων χαρτοφυλακίων στην Ευρώπη.
Η Wyndham έχει στο χαρτοφυλάκιό της 24 brands, 9.150 ξενοδοχεία, 555 εκ των οποίων στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, ενώ το 98% των μονάδων λειτουργεί μέσω franchise. Επόμενη κίνηση του ομίλου θα είναι η επέκταση στην ίδια περιοχή με το brand Vienna House, το οποίο εξαγοράστηκε έναντι 45 εκατ. ευρώ πριν από έξι μήνες και αποτελεί την πρώτη επένδυση της Wyndham εκτός αμερικανικής αγοράς.
Γιώργος ΑλεξάκηςΔείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr