Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το deal η Nielsen θα παρέχει δεδομένα για την τηλεθέαση των προγραμμάτων της πλατφόρμας στις παραπάνω χώρες. Στις ΗΠΑ, η Netflix θα τεθεί στον κατάλογο παρακολούθησης των τηλεθεάσεων της Nielsen για την αμερικανική αγορά.
«Είναι τιμή μας να συνεχίσουμε τη συνεργασίας μας με τη Netflix για να τους παρέχουμε τις πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να κατανοήσουν το κοινό τους καθώς εξελίσσεται η κατανάλωση στον χώρο των media», δήλωσε ο Kim Gilberti, SVP, Product Management της Nielsen.
«Καθώς πλησιάζουμε στην παροχή συγκρίσιμων και μη διπλότυπων μετρήσεων σε οθόνες και πλατφόρμες με το Nielsen ONE, αυτή η συμφωνία με το Netflix είναι άλλο ένα εξαιρετικό παράδειγμα του γιατί η Nielsen βρίσκεται σε καλή θέση για να ηγηθεί της κίνησης ανάλυσης του κοινού τώρα και στο μέλλον».
«Η μεγαλύτερη αλλαγή στην ψυχαγωγία συνεχίζει να είναι από τη γραμμική τηλεόραση στη ροή και το Nielsen's Gauge δείχνει πού περνούν τον χρόνο τους οι θεατές - και πώς αλλάζουν τα καταναλωτικά τους πρότυπα», τόνισε με τη σειρά του ο Pablo Perez De Rosso, Αντιπρόεδρος Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Ανάλυσης του Netflix.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr