Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΔΕΗ, η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Τι νέο φέρνει η εφαρμογή PPC blue
Η ανανεωμένη εφαρμογή PPC blue προσφέρει μία συνολικά αναβαθμισμένη εμπειρία φόρτισης στους χρήστες της, σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Η επανασχεδιασμένη κεντρική οθόνη επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται ευχάριστα και ξεκούραστα στην εφαρμογή, ενώ η προσθήκη δημοφιλών φίλτρων αναζήτησης, η βελτιωμένη προβολή σημείων φόρτισης και η ένδειξη της προβλεπόμενης ώρας άφιξης διευκολύνει σημαντικά την διαδικασία αναζήτησης και εντοπισμού του πλησιέστερου φορτιστή, προσφέροντας και την δυνατότητα πλοήγησης μέσω των χαρτών του κινητού.
Ακόμα, με την ανανεωμένη εφαρμογή PPC blue, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούν πλέον να ελέγχουν με μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια τις φορτίσεις τους, αξιοποιώντας την προβολή χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με την φόρτιση του οχήματος τους, πριν ή μετά την φόρτιση, καθώς και την ένδειξη της τρέχουσας ταχύτητας φόρτισης σε kWh. Επιπλέον, η ανανεωμένη εφαρμογή PPC blue διαθέτει πλέον την νέα επιλογή PPC blueDeals, όπου όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε μια σειρά προνομίων, όπως προωθητικές ενέργειες, προγράμματα επιβράβευσης (Recharge/Reward), καθώς και δωρεάν χρηστικές υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης.
Οι οδηγοί μπορούν εύκολα και ξεκούραστα να προγραμματίζουν το επόμενο τους ταξίδι μέσα από την υπηρεσία PPC blueTrips που πλέον διαθέτει και προτεινόμενους προορισμούς ταξιδιών βάσει του μεγαλύτερου δικτύου δημοσίων φορτιστών ΔΕΗ blue στην Ελλάδα και του νέου δικτύου PPC blue στη Ρουμανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr