Στο πλαίσιο αυτό ο ΕΟΤ έδωσε δυναμικό “παρών” στην Arabian Travel Market με τον γενικό γραμματέα του οργανισμού Δημήτρη Φραγκάκη να τονίζει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ:
“Οι αραβικές χώρες είναι βασικός στόχος της στρατηγικής του ΕΟΤ για άνοιγμα νέων αγορών. Σε αυτήν την προσπάθεια η συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες της περιοχής είναι εξαιρετικά σημαντική. Ειδικά τα τελευταία χρόνια έχουμε καλλιεργήσει συστηματικά τις επαφές και τις σχέσεις μας με όλες τις εταιρείες των χωρών του Gulf Cooperation Council. Στην Arabian Travel Market είχα την ευκαιρία να συναντήσω πολλούς εκπροσώπους τους με τους οποίους συζητήσαμε τις επιδόσεις της αγοράς φέτος αλλά και τις προοπτικές της τα επόμενα χρόνια”.
Στην Arabian Travel Market ο Δημήτρης Φραγκάκης συνάντησε εκπροσώπους της Emirates, της Qatar, της Air Arabia, της Fly Dubai και της Saudi. Επίσης είδε και εκπροσώπους της We Go με την οποία ο ΕΟΤ έχει συμφωνήσει πρόγραμμα προβολης της Ελλάδας σε 4 αραβικές χωρες (ΗΑΕ, Σ Αραβία, Κουβέιτ κ Μπαχρέιν).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr