Ο δήμαρχος κατά την αναφορά του στη συνεχόμενη άνοδο του τουρισμού κρουαζιέρας, στάθηκε ιδιαίτερα στον ρόλο του ΟΛΘ και των στελεχών του. «Η κρουαζιέρα είναι μια προσφορά για την πόλη και τα τελευταία χρόνια παίρνει τη διάσταση που της αναλογεί» είπε αρχικά ο κ. Αγγελούδης.
Ο ίδιος ανέφερε ακόμα ότι «παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια τη δουλειά που γίνεται στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για να έρθουν πλοία κρουαζιέρας. Με τα στελέχη του ΟΛΘ, τα οποία γνωρίζουν το αντικείμενο και τον πρόεδρο, ο οποίος εποπτεύει, φτάσαμε να είμαστε έτοιμοι να ξεπεράσουμε τα 80 κρουαζιερόπλοια στην πόλη ετησίως. Αρκετοί μάλιστα από τους επισκέπτες, στο πλαίσιο της κρουαζιέρας, επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη ως hub».
Ο κ. Αγγελούδης τόνισε ακόμα ότι στόχος είναι όχι μόνο η αύξηση του αριθμού των πλοίων αλλά και η ποιοτική αναβάθμιση του λιμανιού, ώστε να γίνει hub στον τομέα της κρουαζιέρας. Όπως εξήγησε, αυτό σημαίνει ότι ο επισκέπτης θα διανυκτερεύει στην πόλη, με μεγάλο οικονομικό όφελος στην τοπική αγορά.
Στο ίδιο μήκος κύματος ο κ. Λιάγκος στάθηκε στο γεγονός ότι το 50% των κρουαζιερόπλοιων που έρχονται στην πόλη, είναι home porting, δηλαδή η επιβίβαση και αποβίβαση γίνονται από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
«Ανοίξαμε μια πύλη τουρισμού με πολλαπλά οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία» ανέφερε ο κ. Λιάγκος.
Ο ίδιος σημείωσε ακόμα ότι παρά τις έκτακτες οικονομικοπολιτικές διεθνείς συνθήκες δεν υπήρξε καμία ακύρωση κρουαζιέρας, αντίθετα σημειώθηκε αύξηση των αφίξεων.
«Το 2024 θα ξεπεράσουμε τα 80 πλοία και του χρόνου, όπως δείχνουν οι προκρατήσεις, θα είναι ακόμα περισσότερα» συμπλήρωσε ο κ. Λιάγκος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr