Για τους περισσότερους χρήστες, το X Premium είναι μια συνδρομητική υπηρεσία, την οποία μπορεί να επιλέξουν αν θα χρησιμοποιήσουν. Περιλαμβάνει τρία επίπεδα, «Basic», «Premium» και «Premium+». Με τη συνδρομή, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση σε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως η δυνατότητα να εμφανίζουν ένα blue check στο προφίλ τους. Η βασική διαδικτυακή προσφορά ξεκινά από 32 δολάρια ετησίως (στις ΗΠΑ), ενώ το Premium+ κοστίζει 168 δολάρια.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Musk δήλωσε ότι κάθε λογαριασμός στην πλατφόρμα με περισσότερους από 2.500 επαληθευμένους ακόλουθους θα αποκτήσει δωρεάν τις λειτουργίες Premium, ενώ λογαριασμοί με περισσότερους από 5.000 θα αποκτήσουν δωρεάν το Premium+. Η διευθύνουσα σύμβουλος της X Linda Yaccarino μοιράστηκε την ανάρτηση του Musk αργά την Τετάρτη.
Επίσης, την Τετάρτη, πολλοί χρήστες ειδοποιήθηκαν ότι εξασφάλισαν δωρεάν συνδρομή ως «σημαίνον μέλος της κοινότητας του X». Η εταιρεία δήλωσε ότι διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη συνδρομή «κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια».
Ο Musk εισήγαγε τις συνδρομές στο X προκειμένου να συμπληρώσει τα έσοδα της πλατφόρμας. Πολλοί διαφημιστές απομακρύνθηκαν από την πλατφόρμα ή σταμάτησαν εντελώς να αγοράζουν διαφημίσεις (σ.σ. στο Χ), μετά την αμφιλεγόμενη εξαγορά του Twitter από τον Musk, στα τέλη του 2022. Τον Νοέμβριο του 2023, εταιρείες όπως η Disney και η Apple σταμάτησαν τις διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες στο X αφού ο Musk υποστήριξε μια θεωρία συνωμοσίας.
Το διάστημα για το οποίο οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε δωρεάν premium λειτουργίες, καθώς και το αν θα έχουν τη δυνατότητα να αποχωρήσουν από την υπηρεσία παραμένει, προς το παρόν, άγνωστο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr