Η Γενική Διευθύντρια της Microsoft σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Ιωάννα Ανδρονοπούλου τόνισε πως «έχουμε περάσει από τη χρονιά των ανακοινώσεων, το 2023, στη χρονιά της πραγματικής υιοθέτησης της Τεχνητής Νοημοσύνης με σημαντική προστιθέμενη αξία». Όπως ανέφερε, η ελληνική κυβέρνηση «έστρωσε τον δρόμο» με το My A.I. Gov, με εκατοντάδες χιλιάδες επισκέψεις από το λανσάρισμα της εφαρμογής.
«Βλέπουμε την ίδια δυναμική και στον ιδιωτικό τομέα, η Ελλάδα ήταν μία από τις χώρες που είχαν τους πρώτους εφτά πελάτες που πειραματίστηκαν με μια προεπισκόπηση του Co-Pilot. Αυτή την περίοδο το 66% των κορυφαίων, μεγαλύτερων επιχειρήσεων στη χώρα, δοκιμάζουν το Co-Pilot. Υπάρχει ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι και οι εταιρείες αντιλαμβάνονται τα πλεονεκτήματα στην παραγωγικότητα που φέρνει η Α.Ι. Αυτό συμβαίνει τώρα, επειδή είναι η πρώτη φορά που έχουμε μία τεχνολογία που είναι τόσο εύκολη, μπορεί να αλληλεπιδράσει κανείς χρησιμοποιώντας φυσική γλώσσα. Αυτή η τεχνολογία μας ενδυναμώνει όχι μόνο στο να λύσουμε προβλήματα παραγωγικότητας, αλλά και απέναντι στις μεγάλες προκλήσεις, όπως την κλιματική αλλαγή, την πείνα, τα προβλήματα υγείας. Και σε αυτό δεν εξασφαλίζει μόνο μία εταιρεία την απόδοση, χρειαζόμαστε ένα οικοσύστημα και η Siemens είναι μία από τις εταιρείες που συνεργαζόμαστε. Η Siemens δημιούργησε στην πλατφόρμα μας μία βιομηχανική έκδοση του Co-Pilot που ενισχύει την αλληλεπίδραση ανθρώπου - μηχανής και τον αυτοματισμό. Η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει ήδη την εταιρική αξία όταν εστιάσουμε πραγματικά σε ανθρώπους, ιδέες και καινοτομία, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για όλους», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα. Ανδρονοπούλου.
Ο Peter Koerte, Chief Technology and Chief Strategy Officer, Siemens, τόνισε από την πλευρά του πως για την υιοθεσία της Τεχνητής Νοημοσύνης χρειάζεται συντονισμός. «Χρειάζονται οι φανατικοί της τεχνολογίας, αλλά επίσης απαιτείται μία «κάθετη τεχνογνωσία» για την εφαρμογή της. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι παραδοσιακή Τεχνητή Νοημοσύνη, τα νευρωνικά δίκτυα, υπάρχουν εδώ και καιρό. Εχουμε αυτόνομα οχήματα, εργοστάσια που χρησιμοποιούν ρομπότ. Εδώ εστιάζουμε στη δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη που γεφυρώνει το τελευταίο χάσμα στους ανθρώπους. Πιεζόμαστε από την δημογραφική αλλαγή. Γερνάμε, δεν υπάρχουν αρκετοί εργάτες με δεξιότητες που αναζητούν τα εργοστάσια και συχνά δεν κατανοούν εις βάθος τα μηχανήματα που χειρίζονται», επεσήμανε ο κ. Koerte, σημειώνοντας πως χάρη στο Chat GPT οι υπάλληλοι μπορούν να δώσουν εντολές στις μηχανές σε απλή γλώσσα.
«Με την βιομηχανική εκδοχή του Co-Pilot ενισχύεται ο κύκλος εκπαίδευσης στους χώρους λειτουργίας των μηχανημάτων, και μειώνεται η δυσκολία χειρισμού αυτών των τεχνολογιών. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Διαπιστώνουμε σημαντικά οφέλη από τα μηχανήματα που γίνονται πιο έξυπνα. Αυτό απαιτεί κατάλληλο λογισμικό και συνειδητοποιούμε το Chat GPT είναι πολύ καλό στο να γράφει προγράμματα και να τα δοκιμάζει. Είναι εξαιρετικό στην καταγραφή των στοιχείων. Θεωρούμε ότι οι εφαρμογές με τη μεγαλύτερη διάχυση θα είναι η αλληλεπίδραση ανθρώπου μηχανής και η δημιουργία κώδικα», συμπλήρωσε ο κ. Koerte.
Τη συζήτηση συντόνισε ο Simon Nixon, Editor, Wealth of Nations, United Kingdom.
Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Δείτε live τη δεύτερη ημέρα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr